Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

hvg.hu Tech

Ügyes trükkel lehet hosszabb a Samsung telefonok üzemideje

A legújabb értesülések szerint ugyan nem lesz nagyobb kapacitású a Samsung jövő évi csúcsmodelljének akkumulátora, mégis hosszabb lesz a készülék üzemideje. Jön egy érdekes és intelligens funkció, amely gondoskodhat arról, hogy a felhasználók ne elégedetlenkedjenek.

hvg.hu Tech

Szemvizsgálat nélkül: ez a kontaktlencse jelzi a zöldhályogot

A glaukóma (zöldhályog) egy veszélyes szembetegség, a vakság egyik vezető előidézője a világon. Globálisan a 40 év felettiek két százalékát érint. Kezdetben a mögötte álló szemnyomás-növekedés nem okoz panaszokat, de ha ezt már akkoriban észlelik és kezelik, megakadályozható a látásvesztés. Ezért nagy jelentőségű kínai kutatók okos kontaktlencséje, amely figyelmeztet a szemnyomás-változásra, és ezzel közvetve a zöldhályogra.

hvg.hu Tech

Hamarosan semmi értelme nem lesz ellopni egy androidos telefont

Már eddig is számos biztonsági funkció védte az Androidot, de most nagyot lép előre a rendszer: több újdonság is jön, melyek komoly fejtörést okoznak az eszközök ellopásán ügyködő bűnözőknek. Lopni persze ezután is ugyanúgy lehet majd, csak ami utána következik, az veheti el a tolvajok kedvét.

hvg360

Duda Ernő genetikus: Mit mióta, doktor úr? – az Alzheimer-kór elleni harc állása

Mindenki elfelejt dolgokat, ahogy idősödünk egyre gyakrabban. De ennek nincs feltétlenül köze a demenciához, ez természetes folyamat. De hol kezdődik az Alzheimer-kór? A hvg360-on futó sorozatában a professor emeritus szerző ezúttal azt veszi sorra, milyen reményekkel kecsegtetnek a betegséggel kapcsolatos kutatások és új gyógyszerek.

Surviot

Szélvihar, földrengés, többtonnás terhelés: mennyit bír el egy híd?

A hidak partokat és olykor kontinenseket kötnek össze, használja őket gyalogos, autós, de a vasút is. Hosszú évszázadok óta velünk vannak, fontos kereskedelmi és gazdasági szerepük van, ezért létfontosságú, hogy szerkezetük minél tovább ép és biztonságos maradjon. Legújabb podcastunkban azt járjuk körbe, hogy mit tehet a modern technológia annak érdekében, hogy ezek a lenyűgöző építmények minél tovább biztonságosak legyenek.

SSI Schäfer Systems International Kft.

Íme a következménye a sok házhoz rendelésnek

A házhoz szállítás mindennapjaink részévé vált, előszeretettel vesszük igénybe az élelmiszerek rendelésétől kezdve egészen a különböző elektronikai termékek beszerzéséig. De vajon hogyan hatottak a megváltozott vásárlói szokások a logisztika világára? Tényleg itt vannak a robotok, hogy minden raktározási, intralogisztikai feladatot kivegyenek az ember kezéből? Magyarországon is jönnek a hatalmas, emberek nélkül működő óriási raktárvárosok? Ezekről és további érdekes témákról is beszélgettünk az SSI SCHÄFER két szakemberével.

1 2 3 4 5 6 7
4694
Egy nagy korszak véget ért, Jürgen Klopp elbúcsúzott a Liverpooltól

Egy nagy korszak véget ért, Jürgen Klopp elbúcsúzott a Liverpooltól

Aki 51 ezer forintos biciklit lop egy gyerektől, nem kaphat kegyelmet, de egy felnőtteket halomra ölő gyilkos még igen

Aki 51 ezer forintos biciklit lop egy gyerektől, nem kaphat kegyelmet, de egy felnőtteket halomra ölő gyilkos még igen

Íme az OTP nagy dobása a közép-kelet-európai régióban

Íme az OTP nagy dobása a közép-kelet-európai régióban

Nekem valók-e a tőzsdei befektetések? - Kasszakulcs #17

Nekem valók-e a tőzsdei befektetések? - Kasszakulcs #17

Máris elhagyta Magyarországot a verőcei balesetben érintett szállodahajó

Máris elhagyta Magyarországot a verőcei balesetben érintett szállodahajó

Ezekre a szűrővizsgálatokra érdemes elmenniük évente a nőknek

Ezekre a szűrővizsgálatokra érdemes elmenniük évente a nőknek

Halálos háztűz volt Bátaszéken

Halálos háztűz volt Bátaszéken

Ezek a kiégés figyelmeztető jelei. Ön melyik szakaszban jár?

Ezek a kiégés figyelmeztető jelei. Ön melyik szakaszban jár?

Viszonylag olcsón jutunk csúcstechnológiához – mondta Lázár János a 850 milliárd forint fölött járó Budapest–Belgrád-vasútvonalról

Viszonylag olcsón jutunk csúcstechnológiához – mondta Lázár János a 850 milliárd forint fölött járó Budapest–Belgrád-vasútvonalról

A címlapról ajánljuk